cash_on_delivery ΠΛΗΡΩΣΕ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
shipping ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 35€
pickup ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ

FAQ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ORDERS - ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

-Πως μπορώ να παραγγείλω;

Μπορείς να κάνεις τις παραγγελίες σου μέσα από το site μας www.parex.gr. Εναλλακτικά μπορείς να καταχωρήσεις την παραγγελία σου μέσω τηλεφώνου καλώντας μας στο +30 216 900 2000.

-Που είναι η παραγγελία μου;

Μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη της παραγγελίας σου μέσα από το πεδίο «Ο λογαριασμός μου» . Διαφορετικά, μπορείς να αναζητήσεις την αποστολή σου με τον αριθμό αποστολής που έχεις λάβει μέσω email.

-Από που μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Για παραγγελίες με χώρα αποστολής Ελλάδα:
Μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου στο χώρο σου, επιλέγοντας αποστολή με courier. Εναλλακτικά μπορείς να ζητήσεις να γίνει παράδοση σε κάποιο κοντινό σου κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας courier. Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβεις την παραγγελία σου από κάποιο κατάστημά μας. Για την λίστα με τα καταστήματα πατήστε εδώ.

Για παραγγελίες εξωτερικού:

Μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου στον χώρο σου, επιλέγοντας αποστολή με courier/ταχυδρομείο.

-Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι: Αντικαταβολή (+1,5€) , Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα, Κατάθεση σε Τράπεζα, Πληρωμή στο Κατάστημα.

-Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία αν παραγγείλω σήμερα;

Όλες οι παραγγελίες εξυπηρετούνται από την αποθήκη μας εντός 2 εργάσιμων ημερών από την στιγμή που θα καταχωρηθούν στο σύστημά μας.

Για το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για την αποστολή των παραγγελιών συμβουλέψου τον πίνακα παρακάτω:

Χώρα

Χρόνος Παράδοσης

ΕΛΛΑΔΑ

2-3 εργάσιμες

Αττική & μεγάλες πόλεις

1-2 εργάσιμες

Χερσαίοι & νησιωτικοί προορισμοί

2-4 εργάσιμες

Δυσπρόσιτες περιοχές

2-5 εργάσιμες

Παραλαβή από κατάστημα Parex

1-5 εργάσιμες

ΚΥΠΡΟΣ

1-8 εργάσιμες

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

1-15 εργάσιμες

-Παρέλαβα άλλο προϊόν από αυτό που αγόρασα. Τι κάνω τώρα;

Λυπούμαστε πάρα πολύ που δεν παρέλαβες το σωστό προϊόν. Παρόλα αυτά, δεν χρειάζεται να ανησυχείς, θα στείλουμε το προϊόν που παρήγγειλες αμέσως μόλις μας ενημερώσεις!
Αν λοιπόν παρέλαβες λάθος προϊόν, επικοινώνησε μαζί μας μέσω
email στο customercare@parex.gr ή στο +30 216 900 2000.

-Παρέλαβα ελλαττωματικό προϊόν

Λυπούμαστε πολύ που έλαβες ελλαττωματικό προϊόν. Κάνουμε ποιοτικό έλεγχο σε όλα μας τα παπούτσια πριν τα στείλουμε, παρόλα αυτά κάποιο μπορεί να μας ξεφύγει. Αν λοιπόν το προϊόν που παρέλαβες ελλαττωματικό προϊόν, επικοινώνησε μαζί μας μέσω email στο customercare@parex.gr ή στο +30 216 900 2000.

-Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου αφού την καταχωρήσω;

Είμαστε πολύ γρήγοροι στο να πακετάρουμε τις παραγγελίες. Μεγάλο ποσοστό των παραγγελιών φεύγει από τις αποθήκες μας την ίδια ημέρα. Παρόλα αυτά, αν η παραγγελία σας δεν έχει φύγει από εμάς, μπορείς να μας καλέσεις στο +30 216 900 2000 και να μας ζητήσεις να τροποποιήσουμε την παραγγελία σου.

-Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου αφού την καταχωρήσω;

Θα μπορέσουμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σου στην περίπτωση που δεν έχει παραδοθεί στην εταιρεία courier. Δυστυχώς αν η παραγγελία παραδοθεί στην courier δεν μπορεί να ακυρωθεί και θα πρέπει να ακολουθήσεις την διαδικασία της επιστροφής.

-Αγόρασα κάτι και ενώ δεν έχω παραλάβει, έχει αλλάξει η τιμή του. Δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων;

Η τιμή που αγοράζεις το προϊόν είναι η τιμή που είχε το προϊόν την στιγμή που έγινε η παραγγελία. Για να μπορέσουμε να είμαστε δίκαιοι με όλες τους πελάτες μας αυτή η τιμή δεν μπορεί να αλλάξει εκ των υστέρων.

-Μπορώ να ζητήσω αποστολή σαν δώρο;

Ναι, μπορείς να μας ζητήσεις να στείλουμε συσκευασία δώρου μαζί με την παραγγελία σου κατά την διάρκεια ολοκλήρωσης της αγοράς σου.

-Μπορώ να κάνω κράτηση για κάποια προϊόντα;

Δυστυχώς δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε κρατήσεις.

PAYMENTS - ΠΛΗΡΩΜΕΣ

-Που μπορώ να βρω εκπτωτικό κουπόνι;

Μπορείς να γραφτείς στο newsletter μας για να λαμβάνεις πρώτη/ος τα νέα και τις προσφορές μας. Επίσης μπορείς να μας ακολουθήσεις στα social media καθώς και να επισκέπτεσαι συχνά το site μας!

-Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω εκπτωτικό κουπόνι;

Αν έχεις κάποιο εκπτωτικό κουπόνι, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στις αγορές σου εφαρμόζοντας τον κωδικό του στο καλάθι αγορών. Επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κουπόνι σου στις τηλεφωνικές παραγγελίες. Μην ξεχνάς ότι κάθε κουπόνι έχει τους δικούς του όρους & προϋποθέσεις χρήσης.

-Έχω στα χερια μου μια δωροεπιταγή ή πιστωτικό από κατάστημα Parex. Μπορώ να την εξαργυρώσω online;

Βεβαίως, μπορείς να εξαργυρώσεις την δωροεπιταγή βάζοντας τον αριθμό της στο πεδίο εκπτωτικών κουπονιών στο καλάθι αγορών. Να θυμάσαι ότι η δωροεπιταγή δεν μπορεί να εξαργυρωθεί μερικώς και δεν ανταλλάσσεται με χρήματα.

-Πως μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι: Αντικαταβολή (+1,5€), Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα, Κατάθεση σε Τράπεζα, Πληρωμή στο Κατάστημα.

-Μπορώ να πληρώσω όταν παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείς να πληρώσεις κατά την παραλαβή της παραγγελίας σου επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Σημειώστε οτι η αντικαταβολή έχει μια εξτρα χρέωση +1,5€.

-Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική κάρτα;

Απόλυτα! Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας γίνεται σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος. Τηρούμε όλους τους κανόνες ασφαλείας που σχετίζονται με την μεταφορά ευαίσθητων δεδομένων ενώ αυτά ΔΕΝ αποθηκεύονται στα αρχεία μας, συνεπώς δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα.

-Μπορώ να πληρώσω σε κατάστημα Parex;

Μπορείς να πληρώσεις σε ένα από τα καταστήματα Parex επιλέγοντας ως τρόπο αποστολής την Παραλαβή από Κατάστημα και τρόπο πληρωμής Πληρωμή Στο Κατάστημα.

-Ποιες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες δέχεστε;

Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες.

-Μπορώ να βάλω δόσεις στην παραγγελία με πιστωτική κάρτα;

Για παραγγελίες αξίας 100€ και άνω μπορείς να επιλέξεις αν θέλεις να πληρώσεις το ποσό σε 3 άτοκες δόσεις.

DELIVERY - ΑΠΟΣΤΟΛΗ

-Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;

Μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη της παραγγελίας σου μέσα από το πεδίο «Ο λογαριασμός μου» . Διαφορετικά, μπορείς να αναζητήσεις την αποστολή σου με τον αριθμό αποστολής που έχεις λάβει μέσω email.

-Σε ποιες περιοχές ή χώρες παραδίδετε;

Κάνουμε αποστολή σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας με υπηρεσία courier.

Επίσης αποστέλλουμε τα προϊόντα μας στις παρακάτω χώρες του εξωτερικού: 

Αλβανία, Ανδόρα, Αυστρία, Βέλγιο, Βοσνία & Εζεργοβίνη, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισλανδία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ισπανία, Κύπρος, Κροατία, Λετονία, Λιχτενστάιν, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, ΛευκορωσίαΜάλτα, Μονακό, Μαυροβούνιο, Νορβηγία, Ουγγαρία, Ολλανδία, Ουκρανία,  Πολλωνία, Πορτογαλία, Π.Γ.Δ.Μ., Ρουμανία, Σαν Μαρίνο, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουϊδία, Τσεχία, Τουρκία, Φινλανδία.

-Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Για παραγγελίες με χώρα αποστολής Ελλάδα τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται στα 4€ για παραγγελίες κάτω των 35€ ενώ για παραγγελίες άνω των 35€ είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Για τα έξοδα αποστολής στις υπόλοιπες χώρες Εξωτερικού τα έξοδα είναι 12€, ενώ για παραγγελίες άνω των 120€ τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.

-Πώς γίνεται η αποστολή προϊόντων σε χώρες εκτός Ελλάδας;

Για τη αποστολή όλων των προϊόντων μας χρησιμοποιούμε ανιχνεύσιμες υπηρεσίες courier ή ταχυδρομείου αφού με αυτό τον τρόπο μπορούμε να διασφαλίσουμε ταχύτητα και εξυπηρέτηση στην παράδοση της παραγγελίας σου. Για να δεις τον τρόπο που έχει γίνει η αποστολή της παραγγελίας σου, κάνε έναν έλεγχο στο email επιβεβαίωσης αποστολής της παραγγελίας σου.

-Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε;

Συνεργαζόμαστε με την εταιρεία Speedex ή την ACS για αποστολές εντός Ελλάδος ενώ για τις αποστολές στον υπόλοιπο κόσμο χρησιμοποιούμε την DHL , την UPS ή τα ELTA

-Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου σήμερα;

Αν και είμαστε πολύ γρήγοροι στο να πακετάρουμε και να αποστέλλουμε τις παραγγελίες , δεν είναι εφικτό να παραλάβεις την παραγγελία σου αυθημερόν.

-Μπορώ να παραλάβω από κατάστημα Parex;

Και βέβαια μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου από ένα κατάστημα Parex. Για να δεις τις διευθύνσεις των καταστημάτων κάνε click εδώ.

-Μπορώ να παραλάβω από το τοπικό κατάστημα της εταιρείας courier που συνεργάζεστε;

Βεβαίως και μπορείς να παραλάβεις από το τοπικό κατάστημα της εταιρείας courier που συνεργαζόμαστε.

-Τι γίνεται αν δεν βρίσκομαι στο σπίτι όταν γίνει η παράδοση της παραγγελίας;

Κανένα πρόβλημα! Μπορείς να επικοινωνήσεις με την εταιρεία courier που έχει το πακέτο σου και δίνοντάς τους τον αριθμό της αποστολής να κανονίσεις την παραλαβή του από κάποιο κοντινό σου κατάστημα ή να ορίσεις εκ νέου την ημέρα παράδοσης.

RETURNS – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

-Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;

Έχεις το δικαίωμα να αντικαταστήσεις ή να επιστρέψεις τα προϊόντα που παρήγγειλες εντός 14ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας εφόσον αυτά βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, δεν έχουν φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί και βρίσκονται σε άριστη κατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση να θυμάσαι ότι υπάρχουν τα έξοδα που αφορούν τα μεταφορικά. Για να δεις ποια είναι τα έξοδα κάνε click εδώ.

Για να δεις τη διαδικασία της αλλαγής/επιστροφής κάνε click εδώ.

-Ποια είναι η πολιτική επιστροφών για χώρες εκτός Ελλάδας;

Μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα που παρήγγειλες εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σου εφόσον αυτά βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, δεν έχουν φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί και βρίσκονται σε άριστη κατάσταση.

Για τις παραγγελίες από εξωτερικό δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση/αλλαγή. Αν επιθυμείς να αλλάξεις/αντικαταστήσεις ένα προϊόν που αγόρασες θα πρέπει να πραγματοποιήσεις νέα παραγγελία και να μας επιστρέψεις αυτό που δεν θες να κρατήσεις.

Για να δεις πως μπορείς να επιστρέψεις ένα προϊόν από χώρα του εξωτερικού κάνε click εδώ

-Ποια είναι η διαδικασία αλλαγής/επιστροφής;

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας:

Επέλεξε ποιο προϊόν μας επιστρέφεις από την φόρμα επιστροφής που βρίσκεται μέσα στο πακέτο σου. Θα μας βοηθήσεις να γίνουμε καλύτεροι αν συμπληρώσεις τον λόγο που επιστρέφεις το/τα προϊόν/τα.

Στην περίπτωση της αλλαγής/αντικατάστασης, συμπλήρωσε τους κωδικούς των νέων προϊόντων που θέλεις να παραλάβεις & κάλεσέ μας στο +30 216 900 2000 ή στείλε μας email στο [email protected] για να κάνουμε την δέσμευση τους. 

Αν επιθυμείς να προχωρήσεις με επιστροφή χρημάτων σημείωσέ το αντίστοιχο πεδίο στην φόρμα. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, συμπλήρωσε τον αριθμό IBAN, τον αριθμό λογαριασμού & το ονοματεπώνυμο δικαιούχου της τράπεζας που θέλεις να γίνει η επιστροφή χρημάτων. Στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα η πίστωση των χρημάτων γίνεται στην κάρτα. 

Τώρα μπορείς να τοποθετήσεις τα προϊόντα μέσα στο κουτί που τα παρέλαβες και να καλέσεις την εταιρεία ταχυμεταφορών που σου έφερε την παραγγελία και ενημερώσεις να έρθουν να παραλάβουν το πακέτο που θέλεις να επιστρέψεις (Speedex 801 11 000 11 & 210 340 7000, ACS 801 500 1111 & 210 81 90000).

-Πώς γίνεται η επιστροφή χρημάτων;

Η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων, θα ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών απο την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα είδη που επιστράφηκαν.

Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, συμπλήρωσε τον αριθμό IBAN, τον αριθμό λογαριασμού & το ονοματεπώνυμο δικαιούχου της τράπεζας που θέλεις να γίνει η επιστροφή χρημάτων, στο έντυπο επιστροφής. Στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα η πίστωση των χρημάτων γίνεται στην κάρτα. Αν η πληρωμή της παραγγελίας σου έγινε σε κάποιο απο τα καταστήματά μας, ΔΕΝ μπορεί να πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο αλλαγή.

-Γίνεται επιστροφή χρημάτων όταν έχω πληρώσει την παραγγελία μου στο κατάστημα;

Όχι, αν έκανες παραγγελία και πλήρωσες για αυτή στο κατάστημα δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων. Μπορείς όμως να αντικαταστήσεις/αλλάξεις το προϊόν που διάλεξες αρχικά επιλέγοντας κάποιο άλλο από την μεγάλη συλλογή μας.

-Υπάρχουν έξοδα για να επιστρέψω ένα προϊόν;

Για τις επιστροφές από Ελλάδα μπορείς να χρησιμοποιήσεις την εταιρεία Speedex ή ΑCS για την επιστροφή του πακέτου στην αποθήκη μας. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να δηλώσεις στην εταιρεία courier ότι η αποστολή θα γίνει με χρέωση παραλήπτη.

Αν η επιστροφή αφορά αλλαγή, τότε θα υπάρξει η χρέωση 5,5€ όταν παραλάβεις τα προϊόντα της αντικατάστασης.

Αν η επιστροφή αφορά επιστροφή χρημάτων τότε θα αφαιρέσουμε το κόστος των μεταφορικών εξόδων το οποίο είναι 3€, από το συνολικό ποσό προς επιστροφή.

Να θυμάσαι ότι δεν θα γίνουν δεκτές επιστροφές από άλλες μεταφορικές.

-Είμαι πελάτης από χώρα εξωτερικού, πώς επιστρέφω ένα προϊόν σε εσάς;

Η επιστροφή των προϊόντων από χώρες του εξωτερικού γίνονται με χρέωση του πελάτη και μόνο με την χρήση ανιχνεύσιμης υπηρεσίας μεταφοράς.

Αφού συμπληρώσεις το έντυπο επιστροφής, απλά συσκεύασε το προϊόν στο κουτί που το παρέλαβες και στείλ’το πίσω σε εμάς. Τα στοιχεία επιστροφής μπορείς να τα βρεις πάνω στο έντυπο επιστροφής.
Μόλις λάβουμε την επιστροφή σου μέσα στις επόμενες εργάσιμες ημέρες πραγματοποιείται η επιστροφή χρημάτων σου.

Για τις παραγγελίες απο εξωτερικό δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση/αλλαγή. Αν επιθυμείς να αλλάξεις/αντικαταστήσεις ένα προϊόν που αγόρασες θα πρέπει να πραγματοποιήσεις νέα παραγγελία και να μας επιστρέψεις αυτό που δεν θες να κρατήσεις.

-Μπορώ να κάνω αλλαγή;

Βεβαίως και μπορείς να κάνεις αλλαγή, εφόσον αυτή ακολουθεί την πολιτική αλλαγών/επιστροφών μας που θα βρεις εδώ

-Μπορώ να κάνω αλλαγή σε κατάστημα Parex;

Ναι, μπορείς να κάνεις αλλαγή σε ένα από τα καταστήματά μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου. Απλά πήγαινε στο κατάστημα με τα προϊόντα και την απόδειξη και το προσωπικό μας θα σε εξυπηρετήσει.

Να θυμάσαι ότι δεν μπορείς να κάνεις αλλαγή σε συνεργαζόμενο κατάστημα.

-Έχω στείλει τα προϊόντα πίσω σε εσάς για επιστροφή, τα έχετε παραλάβει;

Μπορείς να ελέγξεις αν έχουμε παραλάβει το πακέτο της επιστροφής σου αναζητώντας το με τον αριθμό αποστολής που σου έδωσε η εταιρεία courier που χρησιμοποίησες για να κάνεις την επιστροφή.

Να θυμάσαι ότι ακόμα και αν το πακέτο έχει φτάσει στην αποθήκη μας, χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την αλλαγή ή επιστροφή σου.

-Έχασα την φόρμα επιστροφής, μπορώ να βρω μια καινούρια;

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας και θα σου στείλουμε μια νέα φόρμα επιστροφής.

-Έχω ζητήσει επιστροφή χρημάτων, πότε θα πραγματοποιηθεί;

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σου.

-Πόσο γρήγορα γίνεται η αλλαγή προϊόντων;

Όλες οι αλλαγές εξυπηρετούνται από την αποθήκη μας εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το πακέτο της επιστροφής σου.

-Πότε ΔΕΝ μπορώ να αλλάξω/επιστρέψω ένα προϊόν;

Όλες οι επιστροφές που γίνονται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και ακολουθούν την πολιτική επιστροφών/αλλαγών σχετικά με την κατάσταση του προϊόντος θα γίνονται δεκτές. Δυστυχώς δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές χωρίς την απόδειξη ή αλλαγές σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί από συνεργαζόμενα καταστήματα Parex. Για την πραγματοποίηση των αλλαγών αυτών θα πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα που έγινε η αγορά.

-Πώς επιστρέφω ένα ελλαττωματικό προϊόν;

Στην ατυχή περίπτωση που παρέλαβες ένα ελλαττωματικό προϊόν θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο customercare@parex.gr ή στο +30 216 900 2000 ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε με την αντικατάστασή του όσο το δυνατόν πιο άμεσα γίνεται.

Αν σε εξυπηρετεί μπορείς να επισκεφτείς ένα κατάστημα Parex και να σε βοηθήσει κάποιος από το προσωπικό μας εκεί.

ΠΡΟΙΟΝΤΑ – PRODUCTS

-Πως μπορώ να ξέρω αν υπάρχει ένα προϊόν σε ένα κατάστημα Parex;

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζι μας για να σε ενημερώσουμε αν υπάρχει διαθεσιμότητα του προϊόντος που σε ενδιαφέρει σε κάποιο απο τα καταστήματά μας. Επίσης αν το προϊόν που θέλεις δεν ειναι διαθέσιμο θα μπορέσουμε να το παραγγείλουμε για εσένα και να το παραλάβεις απο εκεί. 

-Οι τιμές των προϊόντων του site είναι οι ίδιες και στα καταστήματα Parex;

Ναι. Σε όλα τα καταστήματα Parex οι τιμές είναι ίδιες με αυτές του www.parex.gr.

-Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρω το μέγεθός μου;

Αν δεν βρεις το μέγεθός σου, σου προτείνουμε να επικοινωνήσεις μαζί μας για να σε ενημερώσουμε αν υπάρχει διαθεσιμότητα σε κάποιο κατάστημά μας. 

Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ

-Γιατί να δημιουργήσω λογαριασμό;

Σου προτείνουμε να δημιουργήσεις λογαριασμό για να μπορείς να έχεις έλεγχο στο ιστορικό παραγγελιών σου, στο βιβλίο διευθύνσεων καθώς και στα προσωπικά που στοιχεία. Επίσης κάνοντας λογαριασμό η διαδικασία αγοράς γίνεται ακόμα πιο γρήγορα και πιο εύκολα.

-Μπορώ να κάνω παραγγελία χωρίς να κάνω λογαριασμό;

Ναι, μπορείς να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου χωρίς να έχεις δημιουργήσει λογαριασμό και απλά μετά την ολοκλήρωσή της να επιλέξεις αν θες να δημιουργήσεις έναν για δική σου διευκόλυνση.

-Έχω ξεχάσει τον κωδικό του λογαριασμού μου. Τί κάνω;

Μπορείς να επιλέξεις να κάνεις υπενθύμιση του κωδικού σου πατώντας στον αντίστοιχο σύνδεσμο στην σελίδα σύνδεσης. Θα πρέπει να έχεις πρόσβαση στο email σου για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η διαδικασία της υπενθύμισης.

-Θέλω να κλείσω/διαγράψω το λογαριασμό μου. Πώς το κάνω;

Μπορείς να διαγράψεις τον λογαριασμό σου από το προφίλ σου ή να μας στείλεις το αίτημά σου στο customercare@parex.gr .

-Που χρησιμεύει η wishlist;

Μπορείς να αποθηκεύεις τα προϊόντα που σου αρέσουν στην wishlist σου και να έχεις άμεση πρόσβαση σε αυτά κάθε στιγμή που μπαίνεις στον λογαριασμό σου.

-Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις προσφορές σας; 

Για να λαμβάνεις τα νέα μας και τις προσφορές μας θα πρέπει κάνεις εγγραφή στο newsletter μας.