ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΜΑΡΚΕΣ
Μπορείς να κάνεις τις παραγγελίες σου μέσα από το site μας www.parex.gr. Εναλλακτικά μπορείς να καταχωρήσεις την παραγγελία σου μέσω τηλεφώνου καλώντας μας στο +30 216 900 2000 (ΔΕΥ-ΠΑΡ: 09:00-18:00, ΣΑΒ: 09:00-14:00).
Μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη της παραγγελίας σου μέσα από το πεδίο «Ο λογαριασμός μου». Διαφορετικά, μπορείς να αναζητήσεις την αποστολή σου με τον αριθμό αποστολής που έχεις λάβει μέσω email.
Για παραγγελίες με χώρα αποστολής Ελλάδα:
Μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου στο χώρο σου, επιλέγοντας αποστολή με courier. Εναλλακτικά μπορείς να ζητήσεις να γίνει παράδοση σε κάποιο κοντινό σου κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας courier. Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβεις την παραγγελία σου από κάποιο κατάστημά μας. Για την λίστα με τα καταστήματα πατήστε εδώ.
Για παραγγελίες εξωτερικού:
Μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου στον χώρο σου, επιλέγοντας αποστολή με courier/ταχυδρομείο.
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι: Αντικαταβολή, Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα, Κατάθεση σε Τράπεζα, PayPal.
Όλες οι παραγγελίες εξυπηρετούνται από την αποθήκη μας εντός 2 εργάσιμων ημερών από την στιγμή που θα καταχωρηθούν στο σύστημά μας.
Για το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για την αποστολή των παραγγελιών συμβουλέψου τον πίνακα παρακάτω:
Χώρα | Χρόνος Παράδοσης |
ΕΛΛΑΔΑ | |
Αττική & μεγάλες πόλεις | 1-3 εργ. ημέρες |
Χερσαίοι & νησιωτικοί προορισμοί | 2-3 εργ. ημέρες |
Δυσπρόσιτες περιοχές | 2-3 εργ. ημέρες |
ΚΥΠΡΟΣ | 3-10 εργ. ημέρες |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (Ευρώπη & Διεθνείς Προορισμοί) | 3-10 εργ. ημέρες |
Λυπούμαστε πάρα πολύ που δεν παρέλαβες το σωστό προϊόν. Παρόλα αυτά, δεν χρειάζεται να ανησυχείς, θα στείλουμε το προϊόν που παρήγγειλες αμέσως μόλις μας ενημερώσεις!
Αν λοιπόν παρέλαβες λάθος προϊόν, επικοινώνησε μαζί μας μέσω email στο customercare@parex.gr ή στο +30 216 900 2000.
Λυπούμαστε πολύ που έλαβες ελλαττωματικό προϊόν. Κάνουμε ποιοτικό έλεγχο σε όλα μας τα παπούτσια πριν τα στείλουμε, παρόλα αυτά κάποιο μπορεί να μας ξεφύγει. Αν λοιπόν το προϊόν που παρέλαβες ελλαττωματικό προϊόν, επικοινώνησε μαζί μας μέσω email στο customercare@parex.gr ή στο +30 216 900 2000.
Είμαστε πολύ γρήγοροι στο να πακετάρουμε τις παραγγελίες. Μεγάλο ποσοστό των παραγγελιών φεύγει από τις αποθήκες μας την ίδια ημέρα. Παρόλα αυτά, αν η παραγγελία σας δεν έχει φύγει από εμάς, μπορείς να μας καλέσεις στο +30 216 900 2000 και να μας ζητήσεις να τροποποιήσουμε την παραγγελία σου.
Θα μπορέσουμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σου στην περίπτωση που δεν έχει παραδοθεί στην εταιρεία courier. Δυστυχώς αν η παραγγελία παραδοθεί στην courier δεν μπορεί να ακυρωθεί και θα πρέπει να ακολουθήσεις την διαδικασία της επιστροφής.
Η τιμή που αγοράζεις το προϊόν είναι η τιμή που είχε το προϊόν την στιγμή που έγινε η παραγγελία. Για να μπορέσουμε να είμαστε δίκαιοι με όλες τους πελάτες μας αυτή η τιμή δεν μπορεί να αλλάξει εκ των υστέρων.
Ναι, μπορείς να μας ζητήσεις να στείλουμε τσάντα για δώρο μαζί με την παραγγελία σου κατά την διάρκεια ολοκλήρωσης της αγοράς σου.
Δυστυχώς δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε κρατήσεις.
Μπορείς να γραφτείς στο newsletter μας για να λαμβάνεις πρώτη/ος τα νέα και τις προσφορές μας. Επίσης μπορείς να μας ακολουθήσεις στα social media καθώς και να επισκέπτεσαι συχνά το site μας!
Αν έχεις κάποιο εκπτωτικό κουπόνι, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στις αγορές σου εφαρμόζοντας τον κωδικό του στο καλάθι αγορών ή στο checkout. Επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κουπόνι σου στις τηλεφωνικές παραγγελίες. Μην ξεχνάς ότι κάθε κουπόνι έχει τους δικούς του όρους & προϋποθέσεις χρήσης.
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι: Αντικαταβολή, Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα, PayPal, Κατάθεση σε Τράπεζα.
Μπορείς να πληρώσεις κατά την παραλαβή της παραγγελίας σου επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή.
Απόλυτα! Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας γίνεται σε συνεργασία με την Eurobank. Τηρούμε όλους τους κανόνες ασφαλείας που σχετίζονται με την μεταφορά ευαίσθητων δεδομένων ενώ αυτά ΔΕΝ αποθηκεύονται στα αρχεία μας, συνεπώς δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα.
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής για παραγγελίες με τρόπο αποστολής την Παραλαβή από Κατάστημα είναι μόνο η Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα και το PayPal κατά την καταχώρηση της παραγγελίας.
Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες.
Μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη της παραγγελίας σου μέσα από το πεδίο «Ο λογαριασμός μου» . Διαφορετικά, μπορείς να αναζητήσεις την αποστολή σου με τον αριθμό αποστολής που έχεις λάβει μέσω email.
Κάνουμε αποστολή σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας με υπηρεσία courier.
Οι χώρες της Ευρώπης στις οποίες γίνεται αποστολή είναι οι :
Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Μονακό, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φινλανδία.
Σε κάθε περίπτωση πιθανά έξοδα εκτελλονισμού επιβαρύνουν τον παραλήπτη.
Για παραγγελίες με χώρα αποστολής Ελλάδα τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται στα 3€ για παραγγελίες κάτω των 45€ ενώ για παραγγελίες άνω των 45€ είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Τα έξοδα αποστολής για τις χώρες της Ευρώπης είναι 12€, ενώ για τις παραγγελίες άνω των 120€ τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Τα έξοδα αποστολής για τις λοιπές χώρες ειναι 25€.
Στην περίπτωση των αποστολών του εξωτερικού, ο πελάτης επιβαρύνεται με τυχόν έξοδα εκτελωνισμού ή επιπρόσθετους φόρους.
Για τη αποστολή όλων των προϊόντων μας χρησιμοποιούμε ανιχνεύσιμες υπηρεσίες courier ή ταχυδρομείου αφού με αυτό τον τρόπο μπορούμε να διασφαλίσουμε ταχύτητα και εξυπηρέτηση στην παράδοση της παραγγελίας σου. Για να δεις τον τρόπο που έχει γίνει η αποστολή της παραγγελίας σου, κάνε έναν έλεγχο στο email επιβεβαίωσης αποστολής της παραγγελίας σου.
Συνεργαζόμαστε με τις εταιρείες ταχυμεταφορών Speedex και Γενική Ταχυδρομική για αποστολές εντός Ελλάδος ενώ για τις αποστολές στον υπόλοιπο κόσμο χρησιμοποιούμε την DHL, τα ELTA ή την Kronos Express (Κύπρος).
Αν και είμαστε πολύ γρήγοροι στο να πακετάρουμε και να αποστέλλουμε τις παραγγελίες, δεν είναι εφικτό να παραλάβεις την παραγγελία σου αυθημερόν.
Και βέβαια μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου από ένα κατάστημα Parex. Για να δεις τις διευθύνσεις των καταστημάτων κάνε click εδώ.
Βεβαίως και μπορείς να παραλάβεις από το τοπικό κατάστημα της εταιρείας courier που συνεργαζόμαστε.
Κανένα πρόβλημα! Μπορείς να επικοινωνήσεις με την εταιρεία courier που έχει το πακέτο σου και δίνοντάς τους τον αριθμό της αποστολής να κανονίσεις την παραλαβή του από κάποιο κοντινό σου κατάστημα ή να ορίσεις εκ νέου την ημέρα παράδοσης.
Έχεις το δικαίωμα να αντικαταστήσεις ή να επιστρέψεις τα προϊόντα που παρήγγειλες εντός 14ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας εφόσον αυτά βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, δεν έχουν φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί και βρίσκονται σε άριστη κατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση να θυμάσαι ότι υπάρχουν τα έξοδα που αφορούν τα μεταφορικά. Για να δεις ποια είναι τα έξοδα κάνε click εδώ.
Για να δεις τη διαδικασία της αλλαγής/επιστροφής κάνε click εδώ.
Μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα που παρήγγειλες εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σου εφόσον αυτά βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, δεν έχουν φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί και βρίσκονται σε άριστη κατάσταση.
Για τις παραγγελίες από εξωτερικό δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση/αλλαγή. Αν επιθυμείς να αλλάξεις/αντικαταστήσεις ένα προϊόν που αγόρασες θα πρέπει να πραγματοποιήσεις νέα παραγγελία και να μας επιστρέψεις αυτό που δεν θες να κρατήσεις με δική σου χρέωση.
Για να δεις πως μπορείς να επιστρέψεις ένα προϊόν από χώρα του εξωτερικού κάνε click εδώ
Για παραγγελίες εντός Ελλάδας:
Επέλεξε ποιο προϊόν μας επιστρέφεις από την φόρμα επιστροφής που βρίσκεται μέσα στο πακέτο σου. Θα μας βοηθήσεις να γίνουμε καλύτεροι αν συμπληρώσεις τον λόγο που επιστρέφεις το/τα προϊόν/τα.
Στην περίπτωση της αλλαγής/αντικατάστασης, συμπλήρωσε τους κωδικούς των νέων προϊόντων που θέλεις να παραλάβεις & κάλεσέ μας στο +30 216 900 2000 ή στείλε μας email στο customercare@parex.gr για να κάνουμε την δέσμευση τους.
Αν επιθυμείς να προχωρήσεις με επιστροφή χρημάτων σημείωσέ το αντίστοιχο πεδίο στην φόρμα. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, συμπλήρωσε τον αριθμό IBAN, τον αριθμό λογαριασμού & το ονοματεπώνυμο δικαιούχου της τράπεζας που θέλεις να γίνει η επιστροφή χρημάτων. Στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή PayPal η πίστωση των χρημάτων γίνεται στην κάρτα ή το PayPal αντίστοιχα.
Τώρα μπορείς να τοποθετήσεις τα προϊόντα μέσα στο κουτί που τα παρέλαβες και να καλέσεις την εταιρεία ταχυμεταφορών που σου έφερε την παραγγελία και ενημερώσεις να έρθουν να παραλάβουν το πακέτο που θέλεις να επιστρέψεις (για Speedex στο 801 11 000 11 & 210 34 07 000 και για Γενική Ταχυδρομική στο 210 48 51 100).
Η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων μείον το ποσό των μεταφορικών της επιστροφής (3€ αν επιλέξεις τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών), θα ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών απο την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα είδη που επιστράφηκαν.
Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, συμπλήρωσε τον αριθμό IBAN, τον αριθμό λογαριασμού & το ονοματεπώνυμο δικαιούχου της τράπεζας που θέλεις να γίνει η επιστροφή χρημάτων, στο έντυπο επιστροφής. Στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα η πίστωση των χρημάτων γίνεται στην κάρτα.
Αν η παραγγελία σου έγινε με παραλαβή σε κάποιο από τα καταστήματά μας η επιστροφή χρημάτων μπορεί να πραγματοποιηθεί απευθείας στο κατάστημα.
Για τις επιστροφές από Ελλάδα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών Speedex και Γενική Ταχυδρομική για την επιστροφή του πακέτου στην αποθήκη μας. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να δηλώσεις στην εταιρεία courier ότι η αποστολή θα γίνει με χρέωση παραλήπτη.
Αν η επιστροφή αφορά αλλαγή, τότε θα υπάρξει η χρέωση 3€ όταν παραλάβεις τα προϊόντα της αντικατάστασης.
Αν η επιστροφή αφορά επιστροφή χρημάτων τότε θα αφαιρέσουμε το κόστος των μεταφορικών εξόδων το οποίο είναι 3€, από το συνολικό ποσό προς επιστροφή.
Να θυμάσαι ότι δεν θα γίνουν δεκτές επιστροφές από άλλες μεταφορικές.
Η επιστροφή των προϊόντων από χώρες του εξωτερικού γίνονται με χρέωση του πελάτη και μόνο με τη χρήση ανιχνεύσιμης υπηρεσίας μεταφοράς.
Αφού συμπληρώσεις το έντυπο επιστροφής, απλά συσκεύασε το προϊόν στο κουτί που το παρέλαβες και στείλ’το πίσω σε εμάς. Τα στοιχεία επιστροφής μπορείς να τα βρεις πάνω στο έντυπο επιστροφής.
Μόλις λάβουμε την επιστροφή σου μέσα στις επόμενες εργάσιμες ημέρες πραγματοποιείται η επιστροφή χρημάτων σου.
Για τις παραγγελίες απο εξωτερικό δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση/αλλαγή. Αν επιθυμείς να αλλάξεις/αντικαταστήσεις ένα προϊόν που αγόρασες θα πρέπει να πραγματοποιήσεις νέα παραγγελία και να μας επιστρέψεις αυτό που δεν θες να κρατήσεις.
Βεβαίως και μπορείς να κάνεις αλλαγή, εφόσον αυτή ακολουθεί την πολιτική αλλαγών/επιστροφών μας που θα βρεις εδώ.
Ναι, μπορείς να κάνεις αλλαγή σε ένα από τα καταστήματά μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου. Απλά πήγαινε στο κατάστημα με τα προϊόντα και την απόδειξη και το προσωπικό μας θα σε εξυπηρετήσει.
Να θυμάσαι ότι δεν μπορείς να κάνεις αλλαγή σε συνεργαζόμενο κατάστημα.
Μπορείς να ελέγξεις αν έχουμε παραλάβει το πακέτο της επιστροφής σου αναζητώντας το με τον αριθμό αποστολής που σου έδωσε η εταιρεία courier που χρησιμοποίησες για να κάνεις την επιστροφή.
Να θυμάσαι ότι ακόμα και αν το πακέτο έχει φτάσει στην αποθήκη μας, χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την αλλαγή ή επιστροφή σου.
Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας και θα σου στείλουμε μια νέα φόρμα επιστροφής.
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σου.
Όλες οι αλλαγές εξυπηρετούνται από την αποθήκη μας εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το πακέτο της επιστροφής σου.
Όλες οι επιστροφές που γίνονται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και ακολουθούν την πολιτική επιστροφών/αλλαγών σχετικά με την κατάσταση του προϊόντος θα γίνονται δεκτές.
Δυστυχώς δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές χωρίς την απόδειξη ή αλλαγές σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί από συνεργαζόμενα καταστήματα Parex. Για την πραγματοποίηση των αλλαγών αυτών θα πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα που έγινε η αγορά.
Στην ατυχή περίπτωση που παρέλαβες ένα ελλαττωματικό προϊόν θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο customercare@parex.gr ή στο +30 216 900 2000 ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε με την αντικατάστασή του όσο το δυνατόν πιο άμεσα γίνεται.
Αν σε εξυπηρετεί μπορείς να επισκεφτείς ένα κατάστημα Parex και να σε βοηθήσει κάποιος από το προσωπικό μας εκεί.
Μπορείς να κάνεις click στην ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ στην σελίδα του προϊόντος ή να επικοινωνήσεις μαζι μας για να σε ενημερώσουμε αν υπάρχει διαθεσιμότητα του προϊόντος που σε ενδιαφέρει σε κάποιο απο τα καταστήματά μας.
Ναι. Σε όλα τα καταστήματα Parex οι τιμές είναι ίδιες με αυτές του www.parex.gr.
Αν δεν βρήκες το μέγεθός σου μπορείς να κάνεις click στο Δε βρήκες το μέγεθος σου; στη σελίδα του προϊόντος και να συμπληρώσεις το email σου ώστε να ενημερωθείς αν θα γίνει πάλι διαθέσιμο.
Σου προτείνουμε να δημιουργήσεις λογαριασμό για να μπορείς να έχεις έλεγχο στο ιστορικό παραγγελιών σου, στο βιβλίο διευθύνσεων καθώς και στα προσωπικά σου στοιχεία. Επίσης κάνοντας λογαριασμό η διαδικασία αγοράς γίνεται ακόμα πιο γρήγορα και πιο εύκολα.
Ναι, μπορείς να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου χωρίς να έχεις δημιουργήσει λογαριασμό και απλά μετά την ολοκλήρωσή της να επιλέξεις αν θες να δημιουργήσεις έναν για δική σου διευκόλυνση.
Μπορείς να επιλέξεις να κάνεις υπενθύμιση του κωδικού σου πατώντας στον αντίστοιχο σύνδεσμο στη σελίδα σύνδεσης. Θα πρέπει να έχεις πρόσβαση στο email σου για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η διαδικασία της υπενθύμισης.
Μπορείς να διαγράψεις τον λογαριασμό σου από το προφίλ σου ή να μας στείλεις το αίτημά σου στο customercare@parex.gr .
Μπορείς να αποθηκεύεις τα προϊόντα που σου αρέσουν στην wishlist σου και να έχεις άμεση πρόσβαση σε αυτά κάθε στιγμή που μπαίνεις στον λογαριασμό σου.
Για να λαμβάνεις τα νέα μας και τις προσφορές μας θα πρέπει κάνεις εγγραφή στο newsletter μας.