ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΜΑΡΚΕΣ
Στην Parex έχουμε σα στόχο να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία και να παρέχουμε όσο το δυνατό περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα μας, την ποιότητά τους και το fitting τους. Στην περίπτωση που δεν έμεινες ικανοποιημένη/ος με το προϊόν/τα που παρέλαβες μπορείς να προχωρήσεις σε αντικατάσταση του ή να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Το παραπάνω ισχύει για παραγγελίες και προϊόντα που συμμορφώνονται με τους παρακάτω όρους:
Για την αλλαγή/επιστροφή προϊόντων ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
1. Συμπλήρωσε τα στοιχεία της αρχικής σου παραγγελίας στο έντυπο επιστροφής που βρήκες μέσα στο κουτί της παραγγελίας σου, καθώς και τους κωδικούς των προϊόντων που μας επιστρέφεις. Θα μας βοηθήσεις να γίνουμε καλύτεροι αν συμπληρώσεις τον λόγο που επιστρέφεις το/τα προϊόν/τα.
2α. Στην περίπτωση της Αλλαγής - Συμπληρώστε τους κωδικούς των νέων προϊόντων που θέλεις να παραλάβεις & κάλεσε μας στο 216 900 2000 για να κάνουμε την δέσμευση τους.
2β. Στην περίπτωση της Επιστροφής Χρημάτων – Σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έγινε με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, συμπλήρωσε τον αριθμό IBAN, τον αριθμό λογαριασμού & το ονοματεπώνυμο δικαιούχου της τράπεζας που θέλεις να γίνει η επιστροφή χρημάτων.
3. Κάλεσε την εταιρεία ταχυμεταφορών που σου έφερε την παραγγελία (για Speedex στο 801 11 000 11 & 210 34 07 000 και για Γενική Ταχυδρομική στο 210 48 51 100) και ενημέρωσέ τους να έρθουν να παραλάβουν το πακέτο προς επιστροφή. Εκμεταλλεύσου την τιμή των 3€ ευρώ για την αλλαγή σου (το ποσό θα καταβάλλεται στον courier στην 2η αποστολή του πακέτου) ή την τιμή των 3€ για την επιστροφή χρημάτων (το ποσό θα αφαιρείται από το ποσό της επιστροφής) δηλώνοντας χρέωση παραλήπτη κατά την επιστροφή του πακέτου, τιμή που εξασφαλίζει η Parex μέσα από την συνεργασία της με τις εταιρείες courier.
Η επιστροφή των προϊόντων από χώρες του εξωτερικού γίνονται με χρέωση του πελάτη και μόνο με την χρήση ανιχνεύσιμης υπηρεσίας μεταφοράς (courier).
Αφού συμπληρώσεις το έντυπο επιστροφής, απλά συσκεύασε το προϊόν στο κουτί που το παρέλαβες και στειλ’ το πίσω σε εμάς. Τα στοιχεία επιστροφής μπορείς να τα βρεις πάνω στο έντυπο επιστροφής.
Μόλις λάβουμε την επιστροφή σου μέσα στις επόμενες εργάσιμες ημέρες πραγματοποιείται η επιστροφή χρημάτων σου.
Αν επιθυμείς να αλλάξεις/αντικαταστήσεις ένα προϊόν που αγόρασες θα πρέπει να πραγματοποιήσεις νέα παραγγελία και να μας επιστρέψεις αυτό που δεν θες να κρατήσεις.
Μπορείς να κάνεις την αλλαγή σου σε οποιοδήποτε κατάστημα Parex αρκεί να πληρούνται οι όροι που αναφέρονται παραπάνω.
Μπορείς να δεις τις διευθύνσεις των καταστημάτων εδώ .
Στα καταστήματα Parex μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων μόνο αν η παραγγελία σου έγινε με παραλαβή σε κάποιο από τα καταστήματά μας.
Επιστροφές προϊόντων που γίνονται μέσω courier στα φυσικά μας καταστήματα δε θα γίνονται δεκτές. Απαιτείται η φυσική σου παρουσία.
Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν μας εμφανίσει κατασκευαστικό ελάττωμα εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αγοράς του, η εταιρεία αναλαμβάνει την επιδιόρθωσή του ή την αντικατάστασή του ή την αποζημίωσή σου. Κάθε περίπτωση θα εξετάζεται ξεχωριστά. Το παραπάνω δεν μπορεί να ισχύει στις περιπτώσεις που δεν έχει γίνει σωστή χρήση του προϊόντος.
Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με ένα ίδιο προϊόν (βάσει διαθεσιμότητας) ή θα επιστρέφεται στον πελάτη η αξία του προϊόντος αυτού. Στην ατυχή περίπτωση που παρέλαβες λάθος ή ελλαττωματικό προϊόν επικοινώνησε μαζί μας στο customercare@parex.gr ή στο +30 216 900 2000.
Τα έξοδα αποστολής στην περίπτωση του λάθος ή ελλαττωματικού προϊόντος, επιβαρύνουν την Parex.
Στην περίπτωση που παραλάβουμε προϊόν το οποίο δεν είναι ελλαττωματικό, τότε ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τυχόν έξοδα αποστολής αν υπάρχουν.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage